مجله آموزشی و تکنولوژی از موضوعات روز دنیا همراه با راهنمای خرید از محصولات آرایشی، لپ تاپ ، دکوراسیون، تلویزیون و...
ناگفته های تلویزیون شیائومی در سال 2023 که باید بدانید!
دو شنبه 18 ارديبهشت 1402 ساعت 16:56 | بازدید : 783 | نویسنده : هیمن | ( نظرات )

تلویزیون شیائومی مدل Xiaomi TV ES Pro 65

تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل ES Pro، یک پنل 120 هرتزی با 700 نیت روشنایی(بصورت نیتیو) و دقت رنگ فوق العاده بالا(Delta E=2) در این تلویزیون قرار دارد که می تواند طیف معتبر و سخت گیرانه ی DCI-P3 را تا 94% پوشش دهد!. اما این همه ی ماجرا نیست چرا که تلویزیون های شیائومی همگی با سیستم عامل کاربردی و جذاب اندروید تی وی همراه هستند و Mi TV ES Pro 65 2022 نیز از این قاعده مستثنی نبوده.

در تلویزیون جدید شیائومی ES Pro ، چیپستی که وظیفه ی پردازش تصاویر و اجرای سیستم عامل را عهده دار می باشد یکی از قوی ترین ها در بازار تلویزیون های هوشمند می باشد. این مجموعه از چهار هسته ی Cortex A73 تشکیل شده که خود نشان دهنده ی قدرت آن می باشد. دو بلندگو ی 12.5 واتی نیز خروجی صوتی تلویزیون ES Pro 2022 را پشتیبانی می کنند که در مجموع می توانند صدایی با قدرت 25 وات تولید کنند.

اگر اهل بازی کردن هستید تلویزیون ES Pro 65 می تواند در نقش یک مانیتور گیمینگ برای شما ظاهر شود چرا که یک درگاه HDMI 2.1 دارد و می تواند تصویری بی عیب و نقص به شما نمایش دهد به این پورت ارزشمند،به لطف چیپست نیرومند این تلویزیون،قابلیت های AMD Free Sync ،VRR و MEMC نیز اضافه شده است تا در نرخ نوسازی 120 هرتزی و با تاخیر بسیار کم پنل که تنها 4 میلی ثانیه می باشد، ساعت ها در بازی کردن غرق شوید.

خرید تلویزیون هوشمند شیائومی مدل “Xiaomi TV ES Pro 65

در تلویزیون 65 اینچ شیائومی ES Pro تقریبا هیچ حاشیه ای را حس نمی کنید زیرا نسبت پنل به بدنه در این تلویزیون به عدد دست نیافتنی 97% رسیده که در نوع خود عددی بی نظیر است و هنگام فیلم دیدن یا بازی کردن شما را به آغوش می کشد. 3% باقی مانده فضای مقابل چشمان شما را فریم زیبایی تشکیل می دهد از جنس آلومینیوم برس خورده می باشد این فریم چهره ای شکیل به Mi TV ES Pro می بخشد به خصوص در حاشیه پایینی که ضخامت با ضخامتی بیشتر خودنمایی می کند.

پایه های در نظر گرفته شده برای مهار وزن 18 کیلوگرمی تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل ES Pro از نوع دوشاخه می باشند که آن ها نیز از جنس فلز ساخته شده اند و به خوبی از پس مهار تلویزیون بر روی میز برمی آیند. اگر اهل جزئیات باشید متوجه می شوید که دو نکته ی کوچک در این خودنمایی می کند؛ یکی لوگوی ES Pro در سمت راست حاشیه پایینی و دیگر نیز لوگو ی Xiaomi در مرکز حاشیه پایینی. هر دوی این نماد ها بر خلاف چیزی که تابحال می دیدیم رنگی طلایی دارند و با پوششی از جنس ورق نیکل طلا پوشانیده شده اند تا به خوبی نشان دهند شما با یک محصول بالارده و طرف هستید.

قیمت تلویزیون هوشمند شیائومی مدل “Xiaomi TV ES Pro 65

ویژگی های تلویزیون کیولد شیائومی مدل Xiaomi ES Pro 65

  • دارای پورت HDMI 2.1
  • دارای پنل 120 هرتزی با MEMC
  • دارای فریم و پایه های مقاوم و زیبا
  • دارای تراشه ی بسیار قدرتمندتر از رقبا
  • دارای پوشش 90% طیف رنگی DCI-P3
  • دارای سیستم عامل اندروید تی وی 11
  • دارای سیستم صوتی قدرتمند با 30 وات خروجی
  • دارای حافظه 3 گیگ رم و 32 گیگ هارد حافظه
  • دارای قاب تمام آلومینیمی و پنل پشتی فلزی
  • دارای سیستم عامل نسخه ی اندرويد تی وی با رابط MIUI
  • دارای سیستم صوتی 2 اسپیکر 12.5 واتی ( 2 تیوتر و 2 ووفر)
  • دارای پردازنده ی 64 بیتی MediaTek MT9617 با گرافیک Mali G52MC1

تلویزیون هوشمند شیائومی مدل “Xiaomi TV ES Pro 65

قیمت تلویزیون هوشمند شیائومی مدل Xiaomi ES Pro 65

پنل 65 اینچی که در تلویزیون هوشمند ES pro 2022 شیائومی به کار گرفته شده است یک مجموعه از کاربردی ترین امکانات و هیجان انگیز ترین قابلیت ها را در خود جای داده تا دلیل اصلی انتخاب شدن این تلویزیون توسط کاربران باشد. این پنل از نوع IPS LCD می باشد و در رزولوشن 4K Ultra HD تصاویر را تولید می‌کند.

نرخ نوسازی 120 هرتزی با قابلیت های جبران حرکت و کاهش پارگی تصاویر باعث می شود تا تلویزیون Mi TV ES Pro 65 همه ی تصاویر را با وضوحی بالا نشان دهد. قابلیت MEMC نیز در ‌120 هرتز فعال است که قطعا در کنار تاخیر بسیار ناچیز 4 میلی ثانیه ای این پنل عملکردی حیرت انگیز خواهد داشت. اگر عاشق مسابقات فرمول 1 و یا اسکی هستید و از دیدن فیلم ها و ورزش های سریع لذت می برید، ES pro 65 تلویزیونی هماهنگ با سلیقه ی شماست.

تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل L65M7-Z1

تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل L65M7-Z1 با بدنه ی تمام فلزی و چشم نوازی ساخته شده است که استفاده از چنین متریالی در تلویزیون ها بسیار نادر می باشد. پنل خیره کننده ی تحسين برانگیز 120 هرتزی این تلویزیون را به یک گزینه عالی برای مصرف گیمینگ تبدیل می کند. اسپیکر های 100 واتی بی رغیب این تلویزیون نیز برای شما یک سینمای اختصاصی برپا می کند تا غرق شوید.

همچنین از وبکم 48 مگاپیکسلی پاپ آپ این تلویزیون نیز نباید غافل شویم که بسیار کاربردی و جالب می باشد همچنین این تلویزیون از دستور های حرکتی نیز پشتیبانی می کند. از نظر بخش سخت افزاری نیز Mi TV 6 Extreme از تراشه فوق العاده قدرتمند Cortex A73 پشتیبانی می کند که در ادامه بیشتر به آنها می پردازیم. پورت های سریع، وای فای نسل 6 و قیمتی رقابتی نیز از دیگر نقاط قوت این شاهکار تازه وارد شیائومی می باشد.

تلویزیون کیولد 65 اینچ شیائومی مدل L65M7-Z1 قیمت تلویزیون شیائومی برای اولین بار در این 65 اینچی، تماما از فلز استفاده کرده تا کیفیت ساخت بالای این تلویزیون را با بند بند وجودتان حس کنید. این متریال مرغوب باعث شده تا بافت بدنه بسیار مقاوم و در عین حال زیبا باشد چرا که با فناوری یکپارچه و خم شدن آلیاژ این دستاورد رقم خورده است. شیائومی به فریم باریک در سه جهت بسنده نکرده و حاشیه ی پایینی این تلویزیون را نیز تا جای ممکن کاسته تا می تی وی 6 به یکی از بی حاشیه ترین تلویزیون های بازار تبدیل شود تا تجربه ای همه جانبه و بی نظیر برای کاربران رقم بزند.

برای مهار تلویزیون 65 اینچی Mi TV 6 ، یک پایه ی پهن ، بزرگ و با طراحی ای خاص، در وسط بکار گرفته شده که وزن نسبتا بالای این غول زیبا را به دوش می کشد و با چهار پیچ به سطح پشتی تلویزیون متصل می شود همچنین برای قرار دادن این تلویزیون بر روی دیوار 4 پیچ با استاندارد VESA 400*400 به شاسی این تلویزیون باشکوه متصل می شوند تا یکی از دیوار های خانه ی شما میزبان این سینمای متحرک باشد.

تلویزیون هوشمند کیولد 65 اینچی شیائومی مدل L65M7-Z1

ویژگی های تلویزیون شیائومی مدل Mi TV 6 Extreme Edition QLED

  • پنل QLED با بک لایت FALD
  • روشنایی 1200 نیتس
  • نرخ نوسازی 120 هرتزی
  • فناوری های تصویر جدید و کارآمد
  • چیپست قدرتمند MT 9950
  • سیستم عامل اندروید
  • دارای ویژگی های گیمینگ خاص
  • وبکم 48+8 مگاپیکسلی واید
  • اسپیکر های بی نظیر 100 واتی
  • دارای 2 تیوتر هر کدام 12.5 وات
  • دارای 2 ووفر هر کدام 12.5 وات
  • دارای مجموعا 100 وات توان خروجی
  • دارای پردازنده گرافیکی Mali G52 MC2
  • دارای حافظه: 4.5 گیگ رم و 64 گیگ هارد حافظه
  • دارای سیستم صوتی 4 اسپیکر هر کدام 12.5 وات
  • دارای سیستم عامل: MIUI 3.0 اندرويد تی وی نسخه ی 9
  • دارای قابلیت گیمینگ XBOX official recommended، PS5 game mode

تلویزیون هوشمند کیولد 65 اینچی شیائومی مدل Mi TV 6 Extreme Edition QLED L65M7-Z1

قیمت تلویزیون کیولد 65 اینچ شیائومی مدل L65M7-Z1

تلویزیون شیائومی مدل QLED L65M7-Z1 دارای پنل QLED است که پنل فوق العاده ارزشمند است. رزولوشن 4K این پنل خبر از جزئیات بسیار بالایی می دهد اما آیا این یک تلویزیون 4K معمولی می باشد؟ پاسخ منفی است چرا که پنل QLED کوانتومی Mi TV 6 Extreme Edition شیائومی از سیستم نور پس زمینه ای (FALD) Full array led dimming موسوم به Star screen sharp استفاده می کند (این تکنولوژی پیش تر در تلویزیون های لاین آپ سامسونگ دیده شده بود که به آن نام New QLED داده شده بود).

همچنین در 100 سطح پارتیشن و در 224 بخش مختلف از پنل می تواند تا 4096 سطح نور را نشان دهد! این فرآیند خارق العاده باعث می شود تا نقاط سیاه رنگ به خوبی باز تولید شوند و روشنایی حداکثری ای در حدود 1200 نیتس داشته باشیم و همچنین تصاویر با کنتراست بسیار بالایی به نمایش دربیایند و مرز های کیفیت تصویر جابجا شود تا شیائومی قلمرو جدید خود را در بخش کیفیت تصویر مطرح کند.

تلویزیون شیائومی مدل 55Q1E

 تلویزیون شیائومی 55Q1E یا Xiaomi Mi TV Q1E سایز 55 اینچ یکی از تلویزیون 2021 و سری Q شیائومی محسوب می شود. مدل کامل این تلویزیون L55M6-6ESG است. این محصول علاوه بر استفاده معمولی و روزمره، برای تماشای فیلم و سریال به صورت حرفه ای نیز مناسب است. تلویزیون Q1E در واقع ارزان ترین تلویزیون 4K شیائومی با صفحه نمایش کیو ال ای دی (QLED) در سال 2021 می باشد. این تلویزیون ممکن است در بازار به اشتباه با مدل Q1 نیز شناخته شود اما مدل درست نسخه گلوبال آن Xiaomi TV Q1E می باشد.

تلویزیون مذکور را می توان هم رده و مدل جدید تر تلویزیون Mi QLED TV عنوان کرد که قبل تر در هند عرضه شده بود. لازم به ذکر است که تلویزیون پیش روی شما شباهت های زیادی به تلویزیون شیائومی Q2 دارد که جدید تر معرفی شده است. تلویزیون شیائومی کیو 1 ای دارای پنل VA و نور پس زمینه Direct LED می باشد. متاسفانه این تلویزیون تکنولوژی Local Dimming برای کنترل نور پس زمینه ندارد.

خرید اینترنتی تلویزیون شیائومی 55 اینچ

شیائومی در این مدل از تکنولوژی کوانتوم دات (Quantum Dot) و صفحه نمایش کیو ال ای دی (QLED) استفاده نموده است. علاوه بر آن بهرمندی از تکنولوژی Wide Color Gamut و صفحه نمایشی با عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) سبب شده است تا شاهد طیف گسترده ای از رنگ ها (در حدود 1.07 میلیارد رنگ مختلف) در این تلویزیون باشیم. طبق ادعای شیائومی، این محصول توانایی نمایش حجم رنگ 97% در فضای رنگی DCI-P3 را دارد و قادر است رنگ های دقیق و طبیعی را به کاربر نمایش دهد. تلویزیون QLED شیائومی 55Q1E دارای کیفیت تصویر فورکی (4K) است و از رزولوشن تصویر 3840×2160 پیکسل پشتیبانی می کند.

تلویزیون مذکور با برخورداری از صفحه نمایش 60 هرتز، توانایی نمایش رزولوشن و کیفیت تصویر 4K@60Hz را دارد. این تلویزیون توانایی نمایش محتواهای HDR را دارد و همچنین از فرمت های مختلفی از قبیل HLG، HDR10، HDR10+ و Dolby Vision پشتیبانی می کند تا تصاویر HDR را با کیفیت خوبی در آن تماشا نمایید. این مدل مجهز به چیپست مدیاتک (MediaTek) مدل MT9611 است که در درون آن پردازشگر گرافیکی ARM Mali G52 قرار دارد.

این پردازشگر به کمک تکنولوژی MEMC صحنه های سریع را به صورت صاف و روان نمایش خواهد داد تا از تماشای تصاویر در این تلویزیون لذت دو چندان ببرید. علاوه بر آن شاهد استفاده از پردازنده مرکزی چهار هسته ای Cortex-A55 در تلویزیون مذکور هستیم. تلویزیون شیائومی 55Q1E دارای حافظه رم (RAM) برابر با 2 گیگابایت و حافظه داخلی 32 گیگابایت است و می توانید برنامه و بازی های اندرویدی را روی آن نصب نمایید.

تلویزیون 55 اینچ شیائومی مدل 55q1e

ویژگی های تلویزیون شیائومی مدل 55q1e

  • دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی
  • دارای 2 پورت USB 2.0 برای اتصال حافظه جانبی
  • دارای 2 گیگابایت حافظه رم (RAM) از نوع DDR
  • پشتیبانی از اینترنت اشیاء (IoT)
  • پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل (Google Assistant)
  • تکنولوژی Miracast برای انتقال صفحه نمایش موبایل به تلویزیون
  • دارای بیش از 7000 برنامه اندرویدی با قابلیت دانلود از گوگل پلی
  • دارای چیپست مدیاتک (MediaTek) مدل MT9611
  • دارای 3 پورت HDMI 2.0 با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K@60Hz
  • تکنولوژی MEMC جهت نمایش صاف و روان محتوا با افزایش فریم صحنه ها به 60 فریم بر ثانیه
  • دارای چراغ نوتیفیکیشن ال ای دی (LED notification light) برای نمایش وضعیت میکروفون
  • دسترسی به فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) برای دانلود و نصب برنامه
  • طراحی Three Sided Bezel-less و حاشیه های باریک 3 طرف صفحه نمایش تلویزیون
  • قابلیت نمایش 1.07 میلیارد رنگ به کمک تکنولوژی 8Bit + FRC
  • پردازنده 64 بیتی چهار هسته ای Cortex-A55 با حداکثر فرکانس 1.5 گیگاهرتز
  • قابلیت Smart Home Control Hub برای مدیریت و کنترل لوازم خانگی هوشمند و خانه هوشمند از طریق تلویزیون
  • دارای میکروفون داخلی و قابلیت Hands-free Voice Control برای استفاده از جستجو و دستورات صوتی حتی بدون ریموت کنترل
  • دارای کروم کست داخلی (Chromecast Built-in) برای اتصال دستگاه های دیگر به تلویزیون جهت پخش و استریم محتوا
  • تکنولوژی 4K Upscaling برای افزایش رزولوشن تصاویر و از بین بردن نویز آنها و نمایش همه چیز در حد کیفیت تصویر 4K

تلویزیون شیائومی 55q1

قیمت تلویزیون شیائومی مدل 55q1e

تلویزیون Xiaomi Mi TV 55Q1E از اینترنت اشیا یا IoT پشتیبانی نموده و می توانید لوازم خانگی اسمارت و خانه هوشمند خود را مدیریت و کنترل کنید. تلویزیون مذکور قابلیت اتصال به تلفن همراه اندرویدی شما را دارد. شما می توانید با استفاده از کروم کست داخلی (Chromecast built-in) و قابلیت Miracast در این محصول، محتوا یا صفحه نمایش موبایل هوشمند اندرویدی خود را در تلویزیون مشاهده نموده و از تماشای آن در صفحه نمایش بزرگ تلویزیون لذت بیشتری ببرید. این تلویزیون برای اتصال به دستگاه های مختلف به صورت بی سیم به تکنولوژی بلوتوث 5.0 و وای فای دو بانده 2.4 و 5 گیگاهرتز نسخه 5 مجهز شده است. که شما می توانید برای خرید ارزان قیمت تلویزیون شیائومی مدل Xiaomi Mi TV 55Q1E به فروشگاه اینترنتی اورجینال کده مراجعه کنید.

تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل Xiaomi L65M7-Z2

تلویزیون اولد هوشمند 65 اینچی شیائومی مدل Xiaomi Mi TV 6 OLED 65″ 2022 L65M7-Z2 توسط تیم بسیار قوی متخصصان شرکت شیائومی در چین ساخته شد و به جایگاه بسیار خوبی در دنیا دست پیدا کرد. این تلویزیون هوشمند شیائومی دارای صفحه نمایشی با کیفیت 4K-UHD است و تصویری واضح را با بیشترین طیف رنگی ارائه می‌دهد. توان خروجی صدا و طراحی منحصر به فرد بدنه این محصول به محبوبیت آن کمک قابل توجهی کرده است.

تلویزیون اولد هوشمند 65 اینچی شیائومی مدل 2022 L65M7-Z2 دارای صفحه نمایشی با نرخ نوسازی 60 هرتز است و زاویه دید 170 درجه را به خوبی پوشش می‌دهد. این محصول به تکنولوژی MVMC برای نمایش نرم تصاویر تجهیز شده است. تلویزیون هوشمند اولد شیائومی به رنگ مشکی در بازار موجود است و طراحی منحصر به فرد دو پایه‌ کناری به شکل V از دلایل عمده انتخاب این محصول توسط کاربران است. تلویزیون اولد شیائومی دارای ریموت کنترل صوتی مجهز به بلوتوث است که کاربری این کالا را بسیار آسان می‌کند. ناگفته نماند که مصرف برق این دستگاه هوشمند در حالت آماده به کار کمتر از نیم وات است.

تلویزیون اولد هوشمند 65 اینچی شیائومی مدل Xiaomi Mi TV 6 OLED

اندازه صفحه نمایش تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل L65M7-Z2 معادل 64.5 اینچ و نوع پنل به کار رفته در آن OLED تخت است. رزولوشن پنل 2160 × 3840 پیکسل و نسبت تصویر در آن 16:9 است. کنتراست تصویر در این صفحه نمایش 1000000:1 است و از فضای رنگی گسترده پشتیبانی می‌کند.

وضوح و شفافیت تصویر در این محصول شیائومی فوق‌العاده است. نرخ نوسازی تصویر در این دستگاه 60 هرتز و زمان پاسخگویی تصویر معادل یک میلی‌ثانیه است. زاویه دید صفحه نمایش این تلویزیون 178 درجه است و کاربر می‌تواند از تمام زوایا بهترین کیفیت تصویر را مشاهده کند. منبع تغذیه این دستگاه 220 تا 240 ولت برق متناوب شهری است که با فرکانس 50 تا 60 هرتز عمل می‌کند.

تلویزیون اولد هوشمند 65 اینچی شیائومی L65M7-Z2

ویژگی های تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل L65M7-Z2

  • دارای دو درگاه USB
  • دارای سه درگاه HDMI
  • دارای رابط کامپوزیت AV
  • دارای پورت شبکه LAN
  • دارای وای فای و بلوتوث نسخه 5.0
  • دارای درگاه شبکه و آنتن ورودی
  • دارای خروجی صدای دیجیتال S/PDIF
  • دارای گيرنده ديجيتال DTMB و آنالوگ
  • دارای شبکه بي سيم WIFI 6
  • دارای پردازنده ي گرافيکي Mali G52 MC1
  • دارای حافظه ي داخلي 32 گيگ و حافظه ي رم 3 گيگ
  • دارای نرخ نوسازي تصوير 60Hz یه صورت نیتیو و 120Hz با MEMC
  • دارای کيفيت تصوير و رزولوشن Ultra HD-4K با رزولوشن 2160×3840 پيکسل – 8.29 میلیون پیکسل

تلویزیون اولد هوشمند 65 اینچی شیائومی مدل Xiaomi Mi TV 6 OLED 65" 2022 L65M7-Z2

قیمت تلویزیون هوشمند شیائومی مدل Xiaomi L65M7-Z2

دارای فناوری DCI-P3 است که گستره وسیعی از رنگ‌ها است که امکان لذت بردن از تصویر HDR را برای مخاطب فراهم می‌کند. افرادی که به شفافیت، وضوح و پوشش طیف گسترده رنگی در تصویر اهمیت می‌دهند، خرید تلویزیونی مجهز به قابلیت پوشش کامل فضای رنگی گسترده را در اولویت قرار می‌دهند.

تلویزیون اولد هوشمند 65 اینچی شیائومی L65M7-Z2، دارای 98.5 درصد از فضای رنگی وسیع P3 را به خوبی پوشش می‌دهد و تصاویری نرم با کنتراست و روشنایی متناسب با نور محیط را ارائه می‌دهد. طیف P3 در مقایسه با sRGB رنگ‌های بسیار بیشتری را نمایش می‌دهد.

تلویزیون شیائومی 65 اینچ ردمی مدل Redmi X65

سری Redmi X امسال دو تلویزیون 55 و 65 اینچ را شامل می شود. در اینجا قصد داریم تا مدل بزرگتر 65 اینچی را مورد نقد و بررسی تخصصی قرار دهیم. تلویزیون جدید شیائومی ردمی X65 فریم بسیار نازک و مقاومی از جنس آلومینیوم دارد. ردمی X65 به پنلی 120 هرتزی مجهز شده که تاخیر بسیار کمی دارد و با جزئیات و رنگ هایی مثال زدنی تصاویر را به نمایش در می آورد. پنل 65 اینچی بکار رفته در تلویزیون جدید ردمی X65 شیائومی در حدود 178 درجه زاویه دید افقی و عمودی بدون افت کیفیت تصویر را به کاربران می دهد و Delta E آن برابر با عدد 2 می باشد که برای یک تلویزیون عددی بی نظیر است.

مهندسان شیائومی در تلویزیون شیائومی ردمی X65 تازه وارد از یک پنل ۶۵ اینچ IPS استفاده کرده اند؛ رزولوشن این پنل 3840×2160 پیکسل می باشد و تصاویر را با کیفیت UHD یا همان 4K برای شما به تصویر می کشد. این پنل عمق رنگ 10 بیتی کاملی به کاربران می دهد که قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد چرا که طیف رنگی سینمایی یا همان DCI-P3 را 94% پوشش می دهد(طبق بررسی های انجام شده توسط ابزار Starscream طیف های Adobe RGB به طور 100% و طیف sRGB را نیز حدودا 90% پوشش می دهد پس با یک پنل بی نظیر و خوش رنگ طرف هستیم).

تلویزیون 65 اینچ شیائومی ردمی مدل Redmi X65

برخی از تکنولوژی های تصویری که پنل تلویزیون هوشمند ردمی X65 از آن ها پشتیبانی می کند عبارتند از HDR10 ، HDR10+ ، HLG ، Dolby Vision و Gamma Engine. قطعا تراشه ی قدرتمند این تلویزیون کمک زیادی به اجرای این تکنولوژی های خارق العاده ی تصویر کرده است که در ادامه بصورت مختصر این تراشه ی کوچک و قدرتمند را مورد بررسی قرار خواهیم داد. اما زمان آن فرارسیده تا از قابلیت های گیمینگ جدیدترین تلویزیون شیائومی بگوییم؛ ردمی X65 شیائومی نرخ نوسازی 120 هرتز را به صورت نیتیو در اختیار کاربر قرار می‌دهد و با کمک قابلیت MEMC این نرخ نوسازی به ۲۴۰ هرتز میرسد.

قابلیت MEMC، درواقع مخفف عبارت Motion Estimation ، Motion Compensation می باشد که بطور مجازی و با کمک تراشه در تلویزیون های رده بالا ، فریم هایی را در بین فریم های تصویر می گنجاند تا تصویر تقویت شده و پارگی و تار شدن تصاویر به حداقل خود برسد. تلویزیون ردمی X65 ویژگی های خارق العاده دیگری را نیز در کارنامه ی خودش یدک می‌کشد که از آن ها می توانیم به PS5 Game Mode ، Xbox O و Dynamic HDR اشاره کرد. البته که ویژگی های خاصی مثل VRR ، ALLM و AMD’s Free Sync Premium نیز به بهبود تصاویر این تلویزیون درخشان کمک می کنند که در ادامه بسیار مختصر درباره ی آنها توضیح می دهیم.

تلویزیون شیائومی 65 اینچ ردمی مدل Redmi X65

ویژگی های تلویزیون شیائومی ردمی ایکس redmi x

در اینجا مهم ترین ویژگی های تلویزیون شیائومی 65 اینچ ردمی را بیان می کنیم:

  • پنل با نرخ نوسازی 120 هرتز
  • سیستم صوتی نسبتا قدرتمند
  • سرعت پاسخگویی 4 میلی ثانیه ای
  • طراحی بی حاشیه با فریم آلومینیومی
  • پردازنده ي گرافيکي Mali G52 MC1
  • پوشش بالای 90% همه ی طیف های رنگی دنیا
  • نرخ نوسازي تصوير 120Hz یه صورت نیتیو و 240Hz با MEMC
  • کيفيت تصوير و رزولوشن Ultra HD-4K با رزولوشن 2160×3840 پيکسل

تلویزیون شیائومی ردمی مدل Redmi X65

قیمت تلویزیون شیائومی ردمی 65 اینچ مدل Redmi X65

یکی دیگر از قابلیت های تلویزیون شیائومی ردمی مدل X55، قابلیت VRR است که مخفف Variable Refresh Rate می باشد که معنای رفرش ریت متغیر را می دهد؛ این تکنولوژی باعث می شود که تصاویر بسیار نرم باشند و تاخیر ورودی تا حد محسوسی کاهش یابد. ویژگی ALLM در این واژه مخفف جمله ی Auto Low Latency Rate است و کاری که انجام می دهد این است که با اتصال تلویزیون به کنسول تلویزیون به طور خودکار به حالت گیمینگ یا حالتی که از پیش تعیین شده است می رود تا عملکرد کلی بهبود یابد.

گواهینامه AMD Free Sync Premium، این قابلیت از سال 2015 به نوعی جایگزین G-Sync های انویدیا شده و با گرافیکی کار میکند که هسته ای مبتنی بر AMD داشته باشد و مثل قابلیت VRR پارگی تصویر را کاهش می دهد پس اگر کنسول یا سیستم گیمینگی دارید که از گرافیک های AMD کار میکند مطمئن باشید با متصل کردن آن ها به تلویزیون ردمی X65 می‌توانید غوغا به پا کنید.

تلویزیون شیائومی مدل L55M5-5ASP

تلویزیون شیائومی مدل L55M5-5ASP یا Mi TV 4S یکی از تلویزیون های 2019 شیائومی محسوب می شود. این محصول نسخه گلوبال می باشد و با مدل کامل L55M5-5ASP وارد بازار کشور ما شده است. این تلویزیون با برخورداری از قیمت پایین نسبت به برخی از برندها و امکانات کاربردی طرفداران خاص خود را دارد. این مدل علاوه بر استفاده خانگی و معمولی برای تماشای فیلم هم مناسب می باشد. تلویزیون شیائومی L55M5-5ASP از نوع هوشمند بوده و مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه 9 است. این مدل نسبت به سایز 65 اینچ امکانات تقریبا مشابهی داشته اما یکسان نیستند. در بخش صدای این تلویزیون، برخلاف سایز های کوچک تر از دو بلندگوی 10 وات استفاده شده است که در مجموع 20 وات قدرت خروجی را به شما ارائه می دهند. اما این بلندگوها مانند سایز 65 اینچ آن از نوع Bass Reflex نمی باشند.

شیائومی l55m5-5asp

تلویزیون شیائومی 55M5-5ASP دارای تکنولوژی های صوتی DTS-HD و Dolby Audio است. این تلویزیون که از فرمت های مختلف صدا مثل AAC، OGG، FLAC و … پشتیبانی می کند می تواند فایل های صوتی شما را به راحتی پخش نماید. تلویزیون پیش روی شما با برخورداری از کیفیت تصویر 4K و رزولوشن 3840×2160 پیکسل قابلیت نمایش محتواهایی با جزئیات بالای 4K را دارد. بهرمندی از زاویه دید خوب با رفرش ریت 60 هرتز می تواند تلویزیون 4K شیائومی L55M5-5ASP را برای عموم کاربران مناسب نماید. اگر اهل تماشای محتوای HDR هستید نیز جای نگرانی نیست چون شاهد پشتیبانی از تکنولوژی HDR هستیم تا با خیال راحت به تماشای محتوای مورد علاقه خود بنشینید. این محصول دارای صفحه نمایش ال ای دی می باشد اما شیائومی درباره نوع پنل و نور پس زمینه آن اطلاعاتی ارائه نداده است. صفحه نمایش تلویزیون ال ای دی شیائومی 55M5-5ASP عمق رنگ 8 بیت با قابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ دارد که می تواند برای کاربران عادی راضی کننده باشد. جهت نمایش روان تصاویر سریع و اکشن از تکنولوژی MEMC استفاده شده تا جزئیات بیشتری را در صحنه های سریع ببینید.

در کنار چند حالت تصویر برای انتخاب، از فرمت های مختلف تصویری نیز پشتیبانی می شود تا بتوانید فایل های تصویری را نیز در تلویزیون پخش نمایید. پردازشگر مرکزی تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV 4S یا M5-5ASP سایز 55 اینچ از نوع MTK6886 64bit Cortex A53 و چهار هسته ای بوده که فرکانسی تا 1.5 گیگاهرتز دارد. البته برای پردازش تصاویر از یک پردازشگر گرافیکی به نام Mali-470 MP3 با حداکثر فرکانس 650 مگاهرتز نیز استفاده شده است. حافظه رم (RAM) اعلام شده 2 گیگابایت و از نوع DDR میباشد اما حافظه رام (ROM) آن نسبت به سایز 65 اینچ کمتر خواهد بود. این مدل تنها 8 گیگابایت حافظه رام از نوع eMMC دارد که مناسب نصب برنامه است. به منظور دریافت برنامه مورد نظر خود می توانید از فروشگاه گوگل پلی استفاده نمایید.

تلویزیون 55 اینچ 4k شیائومی مدل l55m5-5asp

ویژگی های تلویزیون شیائومی مدل l55m5-5asp

  • دارای 2 بلندگوی 10 واتی
  • دارای حافظه رام (ROM) از نوع eMMC
  • دارای 2 گیگابایت حافظه رم (RAM) از نوع DDR
  • دارای 3 پورت USB 2.0 برای اتصال حافظه جانبی
  • دارای 3 پورت HDMI 2.0 با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K@60Hz
  • دسترسی به فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) برای دانلود و نصب برنامه
  • تکنولوژی DLNA برای به اشتراک گذاری محتوا از موبایل به تلویزیون در شبکه داخلی
  • تکنولوژی Dolby Audio برای بهبود کیفیت صدا و ارائه تجربه صدای سینمایی
  • تکنولوژی MEMC جهت نمایش صاف و روان محتوا با افزایش فریم صحنه ها به 60 فریم بر ثانیه
  • دارای قابلیت بلوتوث کم مصرف برای اتصال به دستگاه های دیگر (Bluetooth Low Energy)
  • دارای کروم کست داخلی (Chromecast Built-in) برای اتصال دستگاه های دیگر به تلویزیون جهت پخش و استریم محتوا
  • دارای 8 گیگابایت حافظه داخلی (بخشی از این حافظه توسط سیستم عامل و برنامه های پیش فرض تلویزیون اشغال شده است)

تلویزیون شیائومی L55M5-5ASP

قیمت تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل mi 4s l55m5-5asp

تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل L55M5-5ASP از دستیار صوتی گوگل (Google Assistant) برای دریافت فرمان صوتی، پشتیبانی می کند. البته برای اینکار به ریموت کنترل بلوتوثی شیائومی با میکروفون داخلی نیاز خواهید داشت. این محصول مجهز به تکنولوژی های بلوتوث نسخه 4.2 و WiFi دو باند 2.4 و 5 گیگاهرتز نسخه 5 نیز میباشد. با کروم کست داخلی تعبیه شده توانایی Screen Mirroring از موبایل به تلویزیون برای موبایل های اندرویدی فراهم شده است.

تلویزیون شیائومی مدل 55Q2

 تلویزیون شیائومی مدل 55Q2 یا Xiaomi TV Q2 سایز 55 اینچ یکی از تلویزیون های 2022 و سری Q2 شیائومی است. تلویزیون شیائومی سری کیو 2 که پیش روی شما قرار دارد، ممکن است در بازار به تلویزیون شیائومی Mi TV Q2 نیز معروف باشد که البته اشتباه است. تلویزیون Xiaomi TV Q2 اولین تلویزیون اندرویدی شیائومی با رابط کاربری Google TV در سال 2022 است که اصطلاحا به آن تلویزیون Google TV نیز می گویند.

تلویزیون شیائومی مدل 55Q2 در واقع دارای صفحه نمایش ال ای دی و تکنولوژی Quantum Dot است که از این رو اصطلاحا به آن صفحه نمایش QLED می گویند. تلویزیون QLED شیائومی 55Q2 با وجود فناوری کوانتوم دات، توانایی نمایش حجم رنگ 92 درصد از فضای رنگ DCI-P3 را دارد. همچنین این تلویزیون دارای تکنولوژی Wide Color Gamut می باشد و توانایی تولید حدود 1.07 میلیارد رنگ را دارد.

خرید اینترنتی تلویزیون شیائومی مدل 55Q2

تلویزیون مذکور از عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) پشتیبانی می کند. محصول پیش روی شما دارای پنل VA است که نسبت به پنل های IPS، زاویه دید کمتری دارد اما رنگ های مشکی را عمیق تر نمایش می دهد. به این ترتیب برای تماشای فیلم یا برنامه های تلویزیون در محیط تاریک مشکلی نخواهید داشت. این تلویزیون به نور پس زمینه از نوع Edge LED مجهز است و نور صفحه نمایش توسط ال ای دی هایی که در اطراف صفحه نمایش وجود دارند تامین می شود.

تلویزیون 4K شیائومی 55Q2 از رفرش ریت 60 هرتز برخوردار است و توانایی نمایش تصاویر 4K با این سرعت را دارد. تلویزیون فوق دارای فناوری MEMC است و می تواند بصورت لحظه ای فریم های محتوای ورودی را به 60 فریم بر ثانیه ارتقاء دهد تا همیشه تصاویر را روان و صاف مشاهده کنید. شیائومی از چیپست MediaTek MT9611 در تلویزیون مذکور استفاده کرده که با نام MTK 9611 نیز شناخته می شود. این چیپست شامل پردازنده مرکزی (CPU) 64 بیتی و 4 هسته ای مدل Cortex-A55 و پردازشگر تصویر (GPU) مدل Mali G52 است.

قیمت تلویزیون 55 اینچ شیائومی مدل 55Q2

ویژگی های تلویزیون 4K شیائومی 55Q2

  • تکنولوژی Dolby Atmos و Dolby Vision برای ارائه صدای فراگیر مجازی و تصویر کاملا سینمایی
  • تکنولوژی Miracast برای انتقال صفحه نمایش موبایل به تلویزیون
  • تکنولوژی Quantum Dot برای نمایش حجم رنگ 92% از فضای رنگ DCI-P3
  • دارای 2 بلندگوی فول رنج (Full Range) 15 واتی
  • دارای 2 پورت USB 2.0 برای اتصال حافظه جانبی
  • دارای 2 گیگابایت حافظه رم (RAM) از نوع DDR
  • دارای برنامه Amazon Prime Video
  • دارای برنامه +Xiaomi TV
  • دارای برنامه Netflix
  • دارای برنامه YouTube TV

خرید تلویزیون 55 اینچ شیائومی مدل 55Q2

قیمت تلویزیون QLED شیائومی 55Q2

شیائومی 55Q2 دارای رم 2 گیگ است و به خوبی از پس اجرای برنامه ها و پخش محتوای 4K بر می آید. این محصول به لطف پردازشگر های مذکور و همچنین تکنولوژی 4K Upscaling قادر است رزولوشن محتوای ورودی را افزایش داده و همه چیز را در حد کیفیت تصویر 4K به نمایش درآورد. تلویزیون پیش روی شما دارای تکنولوژی HDR است و توانایی پخش اینگونه محتوا را دارد. شما می توانید محتوای HDR با فرمت های HLG، HDR10، HDR10+ و حتی Dolby Vision را در این تلویزیون پخش کنید. این محصول به تکنولوژی Dolby Vision IQ مجهز است و می تواند کیفیت تصویر محتوای Dolby Vision را به کمک متا دیتا و سنسور نوری که روی تلویزیون وجود دارد بهبود ببخشد.

تلویزیون شیائومی مدل 65P1E

 تلویزیون P1E سایز 65 اینچ یکی از تلویزیون های 2022 و سری P شیائومی به حساب می آید. این محصول که با مدل کامل L65M7-7AUKR نیز در بازار شناخته می شود، برای استفاده خانگی و معمولی و همچنین تماشای فیلم کاملا مناسب است. تلویزیون شیائومی P1E یکی از ارزان ترین تلویزیون های 4K شیائومی با صفحه نمایش LED در سال 2022 می باشد. تلویزیون شیائومی پی 1 ای دارای صفحه نمایش LED است اما شیائومی در رابطه با تکنولوژی نور پس زمینه و حتی نوع پنل آن اطلاعاتی را ارائه نداده است. البته طبق تحقیقاتی انجام شده انتظار داریم که تلویزیون مذکور دارای پنل IPS و نور پس زمینه Edge LED باشد. تلویزیون LED شیائومی 65P1E مجهز به صفحه نمایشی با رفرش ریت 60 هرتز است و می تواند کیفیت تصویر 4K@60Hz را دراختیار شما قرار دهد. این مدل با بهره مندی از صفحه نمایشی با عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC)، توانایی نمایش حدود 1.07 میلیارد رنگ مختلف را دارد.

خرید تلویزیون 4k شیائومی مدل 65p1e

این تلویزیون قادر است حجم رنگ 78% از فضای رنگی DCI-P3 را نمایش دهد که برای تماشای برنامه های روزمره تلویزیون کفایت می کند. البته شما می توانید در آن فیلم و سریال نیز تماشا نمایید اما ممکن است برخی از رنگ ها آن طور که باید نشان داده نشوند. این محصول رزولوشن تصویر 3840×2160 پیکسل و کیفیت تصویر 4K دارد. تلویزیون 4K شیائومی 65P1E برخلاف سایزهای کوچک تر خود سخت افزار قوی تری دارد. این مدل مجهز به پردازنده 4 هسته ای A55 و پردازشگر گرافیکی Mali G52 است که به کمک تکنولوژی 4K Upscaling توانایی ارتقا کیفیت تصویر محتوای در حال پخش را دارد تا هر محتوایی را در حد کیفیت تصویر 4K به بیننده نمایش دهد.

تلویزیون هوشمند شیائومی 65P1E قادر به نمایش محتوای HDR است و از فرمت های HLG، HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می کند. دقت کنید که سایز های کوچک تر این تلویزیون از فرمت دالبی ویژن پشتیبانی نمی کنند. با این وجود، این محصول جزو تلویزیون های ارزان قیمت بازار است و نباید در زمینه پخش محتوا های HDR زیاد روی آن حساب باز کنید. تلویزیون شیائومی 65P1E دارای 3 پورت HDMI 2.0 است و تنها 1 پورت آن از کانال برگشتی صدا (eARC) پشتیبانی می کند. این محصول می تواند حداکثر رزولوشن و کیفیت تصویر 4K@60Hz را به شما ارائه دهد که برای اتصال به کنسول های بازی نسل هشتم (PS4 و Xbox One) مناسب می باشد. البته شما می توانید کنسول های بازی نسل نهم (PS5 و XSX) خود را نیز به این تلویزیون متصل نمایید اما نمی توانید از حداکثر ظرفیت و قدرت آن کنسول ها بهره مند شوید.

تلویزیون 65 اینچ شیائومی 65p1e

ویژگی های تلویزیون هوشمند شیائومی 65P1E

  • قابلیت نمایش حجم رنگ 78% از فضای رنگ DCI-P3
  • قابلیت نمایش 1.07 میلیارد رنگ به کمک تکنولوژی 8Bit + FRC
  • دارای بیش از 7000 برنامه اندرویدی با قابلیت دانلود از گوگل پلی
  • پردازنده 64 بیتی چهار هسته ای Cortex-A55 با حداکثر فرکانس 1.5 گیگاهرتز
  • دسترسی به فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) برای دانلود و نصب برنامه
  • دارای وای فای دو بانده (Dual-Band WiFi) با پشتیبانی از فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز
  • دارای چراغ نوتیفیکیشن ال ای دی (LED notification light) برای نمایش وضعیت میکروفون
  • پشتیبانی از اینترنت اشیاء (IoT) برای مدیریت و کنترل لوازم خانگی هوشمند و خانه هوشمند
  • دارای کروم کست داخلی (Chromecast Built-in) برای اتصال دستگاه های دیگر به تلویزیون جهت پخش و استریم محتوا
  • قابلیت Smart Home Control Hub برای مدیریت و کنترل لوازم خانگی هوشمند و خانه هوشمند از طریق تلویزیون
  • پشتیبانی از رابط کاربری PatchWall با قابلیت نصب روی تلویزیون (ممکن است در برخی مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد)
  • پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل (Google Assistant) (ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد)
  • دارای ریموت کنترل هوشمند به همراه میکروفون داخلی (ریموت کنترل هوشمند ممکن است برای برخی مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد)

قیمت تلویزیون شیائومی مدل 65p1e

قیمت تلویزیون شیائومی 65 اینچ p1e

تلویزیون شیائومی 65P1E دارای سیستم صوتی 2 کاناله است و در آن از 2 بلندگوی 10 واتی استفاده شده است که می تواند صدای استریو را به شما ارائه دهد. سیستم صوتی تلویزیون مذکور در مجموع توان خروجی 20 وات را در اختیار شما قرار می دهد که می توانیم آن را حداقل میزان صدا برای یک تلویزیون 65 اینچ در نظر بگیریم. پس در صورتی که صدای این تلویزیون شما را راضی نمی کند، پیشنهاد می کنیم تا همراه آن یک ساندبار یا سینما خانگی نیز تهیه نمایید.

تلویزیون پیش روی شما حالت های صدای مختلفی دارد که می توانید با توجه به نیاز خود حالت مناسب را انتخاب کنید. علاوه بر آن، این مدل از تکنولوژی های صوتی Dolby Audio و DTS-HD پشتیبانی می کند تا صدا ها را با کیفیت بهتری به گوش شما برساند. تلویزیون هوشمند شیائومی 65P1E مجهز به سیستم عامل اندروید است و امکانات خوبی را در اختیار شما قرار می دهد.

موضوعات مرتبط: لوازم خانگی , تلویزیون , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جادوکده و آدرس jadokade.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 50
:: کل نظرات : 23

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 348
:: بازدید ماه : 6440
:: بازدید سال : 27888
:: بازدید کلی : 102544